понедељак, 16. август 2010.

Priručnik za dolazak sa puta

  • Osećati smešu opreza i nostalgije, uz varijabilnu gramažu umora. 
  • Ući polako i izmeriti protok vremena u odsustvu (osim ukoliko vam se ne piški, onda osmatranje može da dođe posle).
  • Ne raspakivati se! Dva dana. Ili bar nekoliko sati, ako ste baš neurotično uredni. Nek se odeća odmori od puta.
  • Uraditi nešto banalno.(U ovom svetu sve konvencionalne stvari su banalne, tako da radnja koja remeti taj krhki red može biti opet neka obična, samo pozajmljena iz druge sfere života, probajte - delotvorno je.) Na primer, neizuveni, presložite knjige na polici ili čitajte kuvar.
  •  Sad jedan delotvoran kliše - napunite kadu. (Tu nemam šta da dodam, radosti vode su najcenjenije, barem jednom Raku)
  • Ne javljati se nikome - ključni sastojak čiste egzistencije. Telefonska i internet komunikacija, nažalost određuju postojanje. Ako vas nema na facebook-u, ne postojite. Probajte malo da ne postojite. Osećaj životnosti se povećava od blede ofucanosti u kojoj nosate svoje telo k'o kostim za maškare, do punokrvne tišine i težine bitisanja. 
  • Skuvati čaj. (Omaž mojoj Mim. Ona uvek predlaže čaj. I prilično je srećna.)
  • I ako sve ove diverzije da sećanje ne prokaplje u svest učine svoje, možda se i ne dosetite zašto ste odatle pobegli.
  • Meni uspeva.

7 коментара:

  1. :)) veoma lepo, Gargi, i mislim da je delotvorno. Da li znaš da sam intuitivno sledila veći deo tvojih pravila, ne znajući da to tako treba? Sad kad imam opravdanje biće još bolje :))
    Elem, super je ovo za nepostojanje, a ovo za čaj potpuno istinito. A ono za odmaranje garderobe čak naučno dokazano!
    Ljubac tebi

    ОдговориИзбриши
  2. hvala Mim :)
    to su pravila za zaboravljanje, ali slze i za doputovavanje :)
    znala sam da se sluzimo istim trikovima ;)
    :*

    ОдговориИзбриши
  3. Slažem se sa svims tavkama.
    Ja najviše volim kada dođem sa puta da odmah odem negde, makar i u komšiluk na kafu, super je osećaj, baš u inat svim konvencionalnim tripovima da ako nisi bio tu, moraš sada da sediš sto godina dok se ne usmrdiš. Ako nisam bio kod kuće - šta fali da ne budem još malo? Odličan tekst.

    ОдговориИзбриши
  4. hvala :)
    a usvajam predlog o komsijskoj kafi i odlaganju dolaska.

    ОдговориИзбриши
  5. Meni stoji kofer mesec dana neotpakovan. Ja ustvari samo putujem i želim da se skrasim.
    Tekst je zaista lep, pronašla sam se u više stavki. Trebamo sebi napraviti prijatnu atmosferu. Prvo kupka, pa čaj, onda tiha muzika uz sveće. Sutra će sve opet biti stres.

    ОдговориИзбриши
  6. hvala! :)
    drago mi je da se svi slazemo na temu ugadjanja sebi :)

    ОдговориИзбриши